Van Engelse les in Nepal tot de sapa's in Vietnam - Reisverslagen van Annemiek Jonkman - WaarBenJij.nu Van Engelse les in Nepal tot de sapa's in Vietnam - Reisverslagen van Annemiek Jonkman - WaarBenJij.nu
Van Engelse les in Nepal tot de sapa's in Vietnam

In een periode van drie maanden verblijf ik in zuid(oost) Azië; Nepal, Cambodja en Vietnam. In Nepal, Lalitpur, verblijf ik bij een gastgezin, bestaande uit moeder Menuka en vader Ramesh en hun twee zonen. In deze eerste periode ga ik Engelse les geven aan kinderen tussen de 5 en 15 jaar op een lokaal basisschooltje, wat zal betekenen dat ik hun op een zeer speelse wijze iets over de Engelse taal ga bijbrengen. In de laatste tien dagen ga ik, nu nog zonder enige plannen en bestemmingen, rondtrekken.

Vervolgens vlieg ik door naar Phnom Penh, de hoofdstad van Cambodja waar ik in 5 weken ga backpacken tot aan mijn eindbestemming Hanoi, gelegen in het noorden van Vietnam.

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2016

Reisverslag 1
Annemiek

Actief sinds 12 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1334

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 03 Augustus 2016

Van Engelse les in Nepal tot de sapa's in Vietnam

Landen bezocht: